Alpine Blackbird

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alpine Blackbird op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

navijopi 03-10-2008
Geschreven voor: Alpine Blackbird

Slecht toestel svp niet aankopen jammer van je geld
loopt veelvuldig vast foutieve aanwijzingen bijv stem geet aan derde afslag etc en op de kaart moet het de tweede zijn. Ik gebruik dit systeem nu een paar weken. Dit is echt geen Alpine kwaliteit.
Eea bespreek ik nu met alpine. wordt vervolgd. Persoonlijke poi's nee dus hier kun je helemaal niets zelf mee.

JHB 08-05-2008
Geschreven voor: Alpine Blackbird

Ik heb in middels verschillen navigatie systemen gehad. Omdat het mij handig leek om het systeem mee te nemen naar een andere auto. heb ik voor dit systeem gekozen. Maar ik moet bekenne spijt op mijn kop. Het is een navigatie uit het jaar kruik. Ik snap niet dat Alpine zich verlaagd om zo'n systeem op de markt te zetten. Ook de betrouwbaarheid laat de wensen over. Het is bij iedere start van de auto maar de vraag of de navigatie door start. Ook komt het regelmatig voor dat op een autosnelweg een afrit genomen moet worden om er vervolgens weer direct op te gaan. Kort om een digitale kaart en geen navigatie

Rits1968 23-09-2007
Geschreven voor: Alpine Blackbird

Ik heb hem nu een ongeveer 1 maand. Ik heb hiervoor met een TomTom genavigeerd, die toch beduidend beter is dan de Blackbird.
De Blackbird geeft slechte en onduidelijke gesproken aanwijzigen, dus moet je geregeld op het kaartje kijken wat ze nu bedoeld met haar aanwijziging. In de stad werkt het systeem redelijk, maar op de snelweg krijg je vaak verkeerde aanwijzingen.

eric sasbrink 22-06-2007
Geschreven voor: Alpine Blackbird

loopt elke keer vast,kaart materiaal is niet up to date.
gps signaal valt elke keer weg.
grafische kaart is zeer slecht.
is dit ne die erkende alpine kwaliteit, nee dus.